уторак, 17. фебруар 2015.

The Crying Game





Zaplet: Britanski vojnik je kidnapovan od strane pripadnika IRA- e. On uspeva da se sprijatelji sa jednim od svojih otmičara, te ga uvlači u svoj svet.


Režija: .



Što manje budete znali o ovom filmu, vaše oduševljenje ( ili razočarenje ) će biti tim veće. Nekonvencionalna i nesvakidašnja priča, za koju je ( The End of the Affair, Breakfast on Pluto i Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles osvojio Oskara 1993. godine za najbolji originalni scenario, dok je film, između ostalih, nominovan i u kategoriji najbolji film i najbolji režiser,  verovatno će vas zateći, jer film nije nimalo ono što na prvi pogled izgleda. Teroristička drama u jednom momentu u potpunosti menja tempo, pretvarajući se u jedinstvenu i dirljivu ljubavnu priču.


Ono što je mene na samom početku iznenadilo ( mada to svakako nije bilo jedino iznenađenje ) je prilično neuobičajna uloga za - a, mada možda samo ja nisam navikla da ga gledam u ovom izdanju, te iako je pružio sasvim pristojnu performansu, njegov lik mi je definitivno "kliknuo" tek u momentima interakcije sa fantastičnim , koji je bukvalno ukrao celokupan film. Njegov lik je topao, dopadljiv, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi, realan, životan, a njegova performansa u tolikoj meri nenametljiva da predstavlja katalizator za iskazivanje emocija ostalih likova u filmu. Takođe obratite pažnju na sjajnog - a, koji uvek uspeva da ostavi utisak, bez obzira na minutažu svoje uloge i , koja eskalira u pravog klasičnog zlikovca u filmu.

Vraćam se onome što sam i na samom početku pisala, ne želim da odajem bukvalno više nijednu stvar o The Crying Game, jer se nadam da će te ga pogledati i doživeti na način na koji sam i ja, potpuno nespremna onoga što me čeka. Da upozorim da film sadrži po neku eksplicitnu scenu, te je označen sa R zbog seksualnog sadržaja, nasilja i govora, što u nekim zemljama podrazumeva da je zabranjen za one ispod osamnaest godina, dok u drugim da je dozvoljen za one ispod sedamnaest godina samo u pratnji roditelja ili odraslog staratelja, čisto da imate u vidu pre gledanja, da se ne šokirate kao ja jednim close up- om.



Zaključak: Kao zaključak mogu samo da citiram jednu od recenzija sa sajta IMDb, koja savršeno opisuje da li treba pogledati ovaj film- "If you were planning to see it just because of the "twist" and to see what everyone was talking about, then see it. If you were planning to see it for the amazing script, acting and direction - see it. And if you were planning on not seeing it - see it"

Нема коментара:

Постави коментар