среда, 11. новембар 2015.

2 u 1- What Maisie Knew i Flesh& Bone




Još jedan 2 u 1 post, za koji se nadam da će postati tradicija sredom, s tim da ovog puta imamo miks serije i filma, sasvim različitih, ali opet sličnih u nekim elementima, naročito kada je reč o drami.







U ovoj porodičnoj drami rediteljskog dvojca, Scott McGehee- a i David Siegel- a, simpatična i melanholična devojčica Mejsi naćiće se usred drame svojih roditelja, majke, okorele rokerke i oca, engleskog biznismena, koje igraju Julianne MooreSteve Coogan i njihovih novih partnera, mladog i zgodnog konobara ( Alexander Skarsgård ) i nekadašnje Mejsine bejbisiterke ( Joanna Vanderham ). Glumačka postava ovog filma je odlična, ali ono što će vas na prvi pogled osvojiti je preslatka Onata Aprile, koja glumi Mejsi sa neverovatnom sposobnošću da istovremeno deluje krhko, ranjivo, ali i mudro i zrelo, u potpunosti nesvojstveno njenim godinama. Odavno nisam gledala bolju glumu od strane deteta- glumca. Mogu reći da me je film prilično dirnuo, poistovetila sam se sa devojčicom i njenim svetom neodgovornih i sebičnih odraslih, tako da ukoliko volite ovakvu vrstu filmova ovaj vam mogu preporučiti kao film sa sjajnom glumom, dobrom i emotivnom pričom.

Flesh& Bone



Ovom mini- serijom sam opsednuta već dva dana, koliko mi je trebalo da odgledam svih osam epizoda. Mada ja sam i inače freak za sve što ima veze sa plesom, klasičnim ili modernim. Kada sam videla da ovde glume sjajan engleski glumac Ben Daniels i profesionalni igrač Sascha Radetsky, koga sam gledala u još jednom fenomenalnom filmu o baletu Centar Stage, koji takođe zdušno preporučujem, znala sam da ću seriji obavezno dati šansu. Zaplet se vrti oko Kler, koja napušta Pitsburg, sa kojim iza sebe ostavlja i mračnu porodičnu tajnu, te odlazi u Njujork u želji da se pridruži trupi američkog nacionalnog baleta. Tamo će se susresti sa galerijom živopisnih likova, sa sopstvenim demonima i traumama, ali i sa svetom striptiza, ruske mafije, zavisti, bolesnih ambicija i mnogo čega drugog. Mnogi su ovu seriju već uporedili sa Black Swan, međutim moram reći da je meni ova serija mnogo bolja prvenstveno zbog mnogo dubljeg nivoa spoznaje raznih likova, obrađivanja nekoliko tema, a pre svega zbog pravih igrača, balerina i baletana, koji svemu daju neophodnu dozu realnosti, lišenu pretencioznosti pomenutog filma. Pored glavne glumice Sarah Hay, koja je solista u trupi nemačkog baleta u Drezdenu i pomenutog Sashe, tu je još i Irina Dvorovenk, takođe nekadašnja prima balerina. I sama kreatorka serije Moira Walley-Beckett je nekadašnja balerina, a osim toga i producent i pisac pojedinih epizoda, sada već kultne, serije Breaking Bad, a to nešto govori o kvalitetu. Kao neke od zamerki iznela bih previše sumoran lik glavne junjakinje, monotonost njenog lika je zaista ponekada bila zamarajuća, uvođenje par zapleta, koji na kraju nisu odveli nikuda i nedovoljna posvećenost nekim sporednim likovima. Ali i pored toga serija je bila apsolutna zarazna za gledanje, ali definitivno mračna i teška, naročito kada gledate sve epizode u cugu. Na neki način me je i opteretila, tako da ću ovih dana morati da nađem neki sadržaj sa laganijim temama. Znači ako volite dramu, teške teme, ali i svet baleta i igre, definitivno dajte ovoj seriji šansu. Kako je reč o mini- seriji ne postoje naznake o drugoj sezoni, a i sam kraj je uspeo da na neki način zaokruži priču, tako da serija sasvim dobro funkcioniše i u takvoj formi, odnosno kraj vas neće ostaviti nezadovoljnim u nekoj većoj meri.


Нема коментара:

Постави коментар