Music Playlist #1

четвртак, 04. мај 2017.


Izvor: Pinterest


Već neko vreme razmišljam o načinu na koji bih "osvežila" blog. Prošle godine, negde u ovo vreme, to je bila potpuna promena dizajna i uvođenje rubrike o knjigama, što se pokazalo kao prava stvar za dalji razvoj, ne samo bloga, već i moje kreativnosti. Tako i sada, inspirisana dragom Katarinom sa bloga Totally Random & Co, želim da uvedem jedan mali muzički odeljak, svojevrsnu muzičku listu pesama, koje slušam i koje sam slušala poslednji nedelja.To ne moraju biti pesme omiljenih umetnika ili određenih žanrova, niti nužno nove pesme, ali sasvim sigurno sadrže u sebi nešto zbog čega ih iznova i iznova slušam. Bez mnogo daljih reči, pošto ovog puta želim da muzika priča sama za sebe, evo je lista pesama, koje su mi obeležile prethodnih par nedelja.




1. Ed Sheeran- Dive




2. Kings of Leon- Sex on Fire



3. Taylor Swift- Style




4. Birdy- Let Him Go ( Passenger cover )





5. Ed Sheeran- Hearts Don`t Break Round Here




6. Tears for Fears- Mad World



7. Woodkid- Iron



8 коментара:

  1. Evo mene :)
    Unapred se radujem svakoj novoj pesmi koju ću da "pokupim", volim što se i ovako upoznajemo bolje. Eda sam preslušala i premda su mu je svaka pesma priča za sebe ove dve se izdvojiše (dodajem Nancy Mulligan). Mislim da sam jednom, davno, čula original grupe Tears For Fears, pesmu sam upoznala kroz obradu Gerija Džulsa. Tejlor će danas da svira ceo dan, dugo je nisam čula.
    Kings of Leon takođe, a od Woodkid-a znam samo Run. Nova pesma Birdy je uvek dobrodošla.
    Hvala na muzici. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi puno na čitanju. :*
      Ja sam jedva izdvojila, Nancy je divna, a odlične su mi i Barcelona, Perfect, a za Galway Girl je izašao spot. Mene Style tako podseća na neka bezbrižna vremena, baš mi nešto ima u toj pesmi, inače sam bukvalno za Tejlor i čula posle te pesme, mislim uvek su tu provlačila, ali sam ja bila ubeđena da ona peva isključivo kantri.
      Hvala još jednom. :*

      Избриши
  2. Sjajna wishlista, draga! Edove nove pjesme mi se baš dopadaju, a i Birdy takođe volim! :)♥

    lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super play lista :)
    Dugo nisam čula Kings of Leon, hvala na potsećanju :)
    Od Eda najviše slušam Galway Girl valjda sam se zbog spota navukla :)
    Tejlor ne volim ime da spomenem a kamoli njene pese jeidno Out of the Woods i countrsy poput Mean mogu da podnesem :)
    Lepo je što si uvela ovu novu rubriku, ja pišem te postove već gotovo dve godine kad god ne znam šta drugo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno.:*
      Da, sjajan je spot, baš sam i ja zamislila tu glumicu kada sam slušala pesmu i oduševila sam se kada sam videla da glumi u spotu. :D

      Избриши
  4. Lepo osveženje, pitala sam se kada ćeš i ti uvesti muzički odeljak, sada si nekako upotpunila blog, tematski.:*
    Što mene ovi "Kings of Leon" nerviraju, bukvalno od prvog spota koji sam videla, a mislim da je to bio baš ovaj.:)
    Razmišljam već neko vreme da od juna aktiviram rubriku "Priče o pesmama", više mi odgovara analiza pojedinačne od liste, pa ako ima intersovanja da tako nešto čitate, javi, važi i za ostale!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, iskreno, nekako mi ja palo na pamet, čisto da bih imala negde pesme, koje volim da slušam, videćemo koliko će me držati. :D
      Ja nešto nisam ni bila fan njihove muzike kada su bili na vrhuncu popularnosti, ali ova pesma je sasvim spontano počela da se vrti na mojoj Deezer listi i nisam mogla da je izbacim iz glave. :D
      Zašto da ne? Kažem samo napred. :D
      Hvala puno na čitanju. :*

      Избриши

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS